قدس آنلاین/ علیرضا لعل اکبری: روزانه شاهد تماس‌هایی با قدس هستیم که اغلب آنان را سپرده گذاران میزان تشکیل می‌دهند و هریک از پرداخت نکردن سپرده‌هایشان از سوی بانک صادرات و گرفتاری‌ها و مشکلات ناشی از بدقولی و بدحسابی‌ها گلایه می‌کنند.

به داد سپرده گذاران بالای ۵۰ میلیون تومانی در «میزان» هم برسید

یکی از شهروندان با مراجعه حضوری در دفتر قدس اظهار می‌کند که مدت‌هاست که سپرده اش همچنان در مؤسسه منحله میزان مسدود شده و هیچ کسی هم پاسخگوی او نیست.

وی که خود را یک تولیدکننده کفش معرفی می‌کند، می‌گوید: با اعتمادی که به «میزان» پیدا کرده بودم، مبلغ 60 میلیون تومان پول در آن مؤسسه سپرده گذاری کردم و بعد از مشکلات به وجود آمده برای مؤسسه تقاضای دریافت سپرده ام را کردم، اما با گذشت 18 ماه هنوز نتوانستم به پولم برسم.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده از سپرده گذاری در مؤسسه ای که به قول خودش 14 سال فعالیت داشته و آرم قوه قضاییه در آن نقش بسته بود، می‌افزاید: امثال من شهروندان زیادی هستند که مبالغی بیش از 50 میلیون در این مؤسسه سپرده‌اند و به دلیل پرداخت نشدن این مبالغ از سوی بانک صادرات با مشکلات زیادی دست به گریبانند و زندگی‌شان رو به تباهی است.

وی به پرداخت پول برخی از سپرده گذاران میزان اشاره می‌کند و می‌گوید: هرچند که طی مراحلی تعدادی از سپرده گذاران میزان با کسر مبالغی به پول خود رسیدند، اما در این میان سپرده گذارانی که مبالغ بیش از 50 میلیون در این مؤسسه گذاشته‌اند به پول خود نرسیده‌اند و در بلاتکلیفی و سردرگمی بسر می‌برند.

وی می‌افزاید: با مراجعه به ساختمان مؤسسه واقع در میدان جانباز، کسی پاسخگو نیست و هیچ کس جواب قانع کننده ای را نمی دهد و فقط می‌گویند که صبر کنید.

وی تصریح می‌کند: اما این صبر به چه قیمتی! من در حال حاضر مستأجر هستم و طلبکارانم مرتب سراغ مرا می‌گیرند و آبرویی برایم نمانده و صاحبخانه با رفت و آمد طلبکاران به ستوه آمده و مرا وادار به نقل مکان کرده است.

این شهروند خاطرنشان می‌کند: عارضه قلبی برایم پیش آمده و دیگر توان ادامه زندگی ندارم و روزگارم سیاه شده و هر آن احتمال بروز مشکل جسمی جدی برایم وجود دارد.

وی می‌گوید: از تمامی مسؤولان تقاضا دارم که وضعیت سپرده گذاران میزان را هرچه سریع‌تر روشن کنند و شرایط سپرده گذاران مبالغ بالاتر از 50 میلیون را نیز در نظر داشته باشند، چرا که اغلب آن‌ها سرمایه های چندین ساله خود را در آن مؤسسه سپرده اند و حالا پس از ماه‌ها شنیدن وعده و تحمل مشکلات همچنان از دریافت پولشان محروم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.